Deklaracja dostępności strony Stowarzyszenia INTRO
Stowarzyszenie "Intro" zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.intro.org.pl
Data publikacji strony internetowej: 2007-11-10
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-26
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Zdjęcia i grafiki nie posiadają alternatywnych opisów.
Brak audio deskrypcji dla materiałów video/multimedialnych.
Umieszczone w serwisie filmy nie mają dołączonych napisów ani tłumacza języka migowego.
Brak informacji dla osób niesłyszących oraz niedosłyszących.
Brak publikacji klawiszy dostępności.
Publikowane dokumenty (skany) uniemożliwiają lub utrudniają odczyt maszynowy.
Brak mapy serwisu.
Wyłączenia
Pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że pochodzą z różnych źródeł, zostały wytworzone przez inne podmioty i przekazane do publikacji w formie skanów - nie są dostępne z uwagi na brak dostępu do danych źródłowych.
opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.
Treści archiwalne, niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Skróty klawiaturowe
Na stronieStowarzyszenia INTRO można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2024-03-26
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-26
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Paweł Osipczuk.
E-mail: admin@psychotekst.pl
Telefon: 881 220 440
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Stowarzyszenie "Intro"
Adres: Traktatowa 1, 54-425 Wrocław
E-mail: admin@psychotekst.pl
Telefon: 881 220 440
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich